Originele reclame
Een land is de absolute koning van originele reclame. Die reclame die wil zien. Commerciële surrealisme op zijn hoogte punt. Niels welk is dit land? Je raad waarschijnlijk al
Grote ogen, felle kleuren, cartoon figuren. Geef het toe hebben er allemaal een zwak voor. Video’s me schattige figuren zijn uren kijk plezier terwijl je ooooh, aaaaaauw zegt.
* Definitie van Kawaii adjective in Japanese meaning” pretty; cute; lovely; charming; dear; darling; pet” It’s stem is two kanji meaning “can love”. It is commonly used by anime and manga fans.
Vele japanese reclame hebben een seksuele ondertoon.
Ondertoon om dat bijzonder onschuldig is. Als een kind van seks gehoord heeft. Maar niet weet wat echt voor dien of in elkaar zit.
Het kleinste kind weet dat seks werkt. Het speelt in op zeer sterk instinct om ons verder zetten.
Moeilijk om te noemer op the plakken. Gewoon random.
We houden van rare dingen. Ze verbazen, verassen en geven gevoel van originaliteit die je wil delen. Dit maakt dit soort zeer deelbaar en een plezant om naar the kijken.
Het helpt altijd om een celebrity in je commercial te hebben.
Delete scene from The secret life of Walter Mitty?
first rule of fight club, is don’t talk about fight club
Originele reclame…
Over japan, commercials en films gesproken. Bij kijk Lost in translation, het is geweldige film.
Bedankt voor uw aandacht en bekijk ook zeker mijn concept voor dit soort originele reclame. Dit is echter het tipje van de ijsberg. Met wat budget en tijd geloof ik oprecht dat ook ik een top Japanese reclame kan maken..